.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستورالعمل‌هاي جديد مبارزه با پولشويي

مدير اداره مبارزه با پولشويي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران از ابلاغ دستورالعمل‌هاي جديد مبارزه با پولشويي در آينده نزديك خبر داد.

عبدالمهدي ارجمند نژاد، صبح امروز در مراسم گشايش نخستين جشنواره ايران بانك 2010 كه با حضور بانك‌ها بيمه‌ها و موسسات مالي و اعتباري استان مازندران برگزار شد، ضرورت فرهنگ سازي براي مبارزه با پولشويي را خواستار شد.
وي با تاكيد بر اينكه در 2 دهه اخير تعريف پولشويي تغيير كرده است،‌ خاطرنشان كرد: ايجاد باورهاي مشترك و وحدت رويه در مبارزه با پولشويي از اهميت به‌سزايي برخوردار است.
ارجمند‌نژاد با بيان اينكه در حال حاضر 47 درصد پولشويي در آمريكا اتفاق مي‌افتد و 30 درصد نيز در اروپا رخ مي‌دهد تصريح كرد: بقيه موارد پولشويي در ساير مناطق دنيا اتفاق مي‌افتد كه سهم ايران بسيار ناچيز است.
مدير اداره مبارزه با پولشويي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران خواستار مبارزه مراجع انتظامي و قضايي با اين معضل بانكي و مالي شد و اظهار داشت: مؤسسات بانكي و بانك‌ها بايد پاك نگاه داشته شود.
ارجمندنژاد با تاكيد بر اينكه طي چند سال گذشته گروه ويژه اقدام مالي در دنيا مرتبا به ايران فشار مي‌آوردند كه ما تمهيدات لازم را براي مبارزه با پولشويي در اختيار نداريم تصريح كرد: در آينده‌‌اي نزديك اين تمهيدات آماده مي‌شود.
مدير اداره مبارزه با پولشويي بانك مركزي خواستار طبقه بندي مخاطبان براي مؤسسات و بانك‌ها شد و افزود: طبقه بندي مخاطبان از طريق رسانه‌ها بايد انجام شود.
وي با مهم دانستن استفاده از ابزارهاي الكترونيكي براي رسيدن به دولت الكترونيك ادامه داد: استفاده از ابزارهاي الكترونيكي در بانك‌ها نبايد با قوانين بالا دستي مغايرت داشته باشد.
وي افزود: ابزارهاي الكترونيكي بايد ويژگي‌هاي بسيار مثبتي را داشته باشد كه نبايد هك شوند.
نخستين جشنواره ايران بانك 2010 از صبح امروز در محل نمايشگاه‌ وفاييان شهرستان ساري افتتاح و تا 2 آذر ماه ادامه دارد./


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.